Socialt liv?

Undrar just nu vad det är, skolan tar all tid, de få personer man träffar utanför familjen är just de fem i och för sg väldigt trevliga teerna i min basgrupp. Men ibland skulle jag vilja hinna med att snacka skit med Sandra (inte bara skolsnack), gå hand i hand med min sambo, pyssla med barnen, fika med Hanna, luncha med Sussi eller kanske bara sluta tänka på temaarbete hela hela tiden. Missförstå mig itne, temat vi valt är roligt, arbetet i gruppen är över vg och redovisningen kommer att ta alla med storm. Men...(känner mig lite som Tony Irving) det vore nice med något annat bara en dag. Tack Hanna för att du tar mig med utomlands som avslut på den här kursen och en skön strat på sommaren...puss

Kommentarer
Postat av: sandra

men anna. vad har hänt med benet? *krama på*
förövrigt så saknar jag dig. alldeles för mycket.

2008-04-14 @ 19:54:48
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0