Turkiet och OKQ8 here I come...

Japp, efter många om och men är då resan bokad och första inbetalningen gjord så nu är det verklighet. På Svergies nationaldag drar vi iväg till Side....blir nog helt underbart. Har aldrig varit i Turkiet. Med bara 20 m till stranden, pool på hotellet och ca 400 meter till stan kommer en vecka med Hanna panna blir hur lyxig som helst. Och Massor med kramar och pussar till min sambo som skickar iväg mig för uppvilning efter en hård och relativt deprimerande termin (slutar den 5/6, en dag innan avresa).

image17
(bild hämtad på http://www.travelpix.nu/Turkiet/bilder/apollo1.jpg)

Jo, och så har jag fått sommar/extrajobb på OKQ8, helt otroligt roligt. Ska jobba hela sommaren men det ska bli skoj, saknar att tjäna pengar, ett annat liv än mina klasskamrater men mest av allt saknar jag kundkontakten som jag blev bortskämd med under mina 14 år i

image18
(bild hämtad på www.vagabond.se/.../Route%2066/Rostigmack400.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0