4 timmar

På fyra timmar har jag idag:

- handlat med sambon
- dammsugit det mesta av huset
- kört en maskin tvätt
- bakat bullar (står i ugnen nu)
- bakat kakor
- åkt till affären en gång till eftersom jag glömt kakao
- skällt på mina barn
- fått mina barn att städa
- inspekterat städade rum (så gott som godkända)
- spolat av trappen framför dörren
- skällt lite till
- diskat och torkat av efter baket

ganska bra gjort på fyra timmar tycker jag själv, nu har jag två timmar kvar till fotbollen, ska hinna:

- laga mat (eller det får sambon göra)
- hänga tvätt
- köra en maskin tvätt till
- grädda klart bullarna
- tömma diskmaskinen
- vattna blommorna ute
- säkert skälla lite till
- och just ja, jag måste gå på toa oxå

TREVLIG KVÄLL och HEJA SVERIGE!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0