dagen A

Avslutning...idag, har varit en härlig dag
först feed back på tentan, gick så jäkla bra, tack min underbara basgrupp för den här terminen, sedan lunch shopping med världens bästa sällskap. halv tre var det dags för avslutning och alla tvärenlärare höll små fina tal och givetvis var vår lena bäst. tio i fyra kom tåget och vi fick åka hem...sista gången på nästan tre månader...underbart, ett helt år har gått sen vi började och nu är det visserligen två och ett halvt år kvar men lite närmare slutet.. Hem till min underbara familj, fika, bada, grilla, mysa i soffan...är det så här det känns när man är lycklig? det är nog det närmaste jag kommit på länge...en fullkomligt harmonisk dag.
OCH
imorgon bär det av med min Hanna till Turkiet, en vecka av sol, bad, slappa, mat, drinkar och en härlig avslutning på terminen.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0