Hemma

Jaha, då var vi åter på Svensk mark, ingen halsfluss denna gång, fantastiskt. Kan bara säga...ÅK TILL TURKIET...helt underbart, ett paradis. Side var helt otroligt, jag har inget att klaga på och det brukar det alltid finnas. Visst chauffören körde som om han stulit minibussen från flygplatsen och vi anlände typ 05.30 men sedan....aaahhh...
Bra hotell, Dogan hotel med Turkietresor 20 meter från stranden, maten underbar, priserna låga, billig shopping (gjorde av med massor med pengar och fick ännu mer kläder). Inkastarna lite väl gåpåiga men när man lärt sig handskas med dem var det lugnt. Fick kroppspeeling, kroppsschamponering, helkroppsmassage och ansiktsmask för ca 200 sek. Klippte mig för 45 sek och det blev jättebra. Nästa år tar jag med mig sambon och några till för hit åker jag igen, bäst hitills bland alla mina resor. Grekland ta dig i ....

Kommentarer
Postat av: sandra

då följer jag med :) ;)

2008-06-16 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0