Nervös

Var ju inte igår man började ett nytt jobb. På måndag börjar jag på OKQ8 och jag håller på att dö av nervositet. Är mycket mer att hålla reda på på en mack än vad folk tror, massor med saker plus att de har hand om posten oxå. Men jag ska nog greja det, jag brukar bli bra på det jag gör och det ska bli riktigt skoj med lite servicejobb igen, var ett tag sen,  och jag älskar att träffa folk. Vi får väl se, introduktion måndag-torsdag, ledig midsommarafton och sen jobba kväll lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: Soph

Ahhh började nytt jobb i måndags. Det är tufft i början, både med arbetsuppgifter och kollegor, men förhoppningsvis kommer man in i det snabbt. Lycka till :)

2008-06-14 @ 22:58:55
URL: http://soph.se/
Postat av: sandra

åå vad jag saknar dig.

puss

2008-06-16 @ 13:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0