hejsan

hejsan igen. det har nu gått ett ordentligt tag sen jag bloggade. Har liksom lite svårt att få tiden att räcka till mellan praktik i fem veckor, famij, extrajobb och tentor. Ja, praktik i en etta tar på krafterna, men jag har aldrig påstått att det ska vara enkelt. På dagarna har jag varit på min partnerskola och på kvällarna har jag jobbat, däremellan ska det hinna kramas och mysas med familjen samt att min älskade mormor gick bort för ett par veckor sedan (stor sorg). Efter dagar av stress och begravning störtade jag ner i huvudvärk och halsont, men det gick över efter ganska mycket sömn.

Detta har fått till följd att jag nu sitter mitt i natten och skriver en tenta som ska vara inne på torsdag, men det ser ljust ut i andra änden. Den börjar ta form och jag har under dagen på jobbet suttit på rasten och knåpat med den så snart så blir det nog bra.

Praktiken tog slut i fredags, denna vecka jobbar jag dagtid , utom på torsdag då det är både muntlig tenta och hemtenta, imorgon kommer ungarna hem igen, tisdag fyller lilltjejen 11 år, onsdag till sekten (går mycket bra, hela -8,4 kg nu på 8 veckor), lördag är det klassresa med grabben över dagen och på söndag firar vi min dotter.

Jag lever i en lögn om att det någon dag ska lugna ner sig och att jag ska kunna sitta i solen och inte känna alla måsten och jag hoppas att lögnen blir sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0