Allvarligt talat

Som vanligt har jag tittat på melodifestivalen igår, fast jag som vanligt sa förra året att jag aldrig mer skulle se det, och det finns inget att såga görutom att det var det värsta jag hört. Scotts hann knappt sjunga texten och caroline, ja vad ska man säga, någon däruppe måste ju tycka om henne eftersom hon går vidare. men det är väl det skumma som är spännande kanske. Att Nina inte gic vidare är synd, hon var ju annars den enda tuffa tjejen som vågade något annat än mesig låtar som ändå inte har en chans i Europa sen. Svenska folket måste ha röstat i blindo, nej tillbaka till tiden när det vaar en jury som röstade och Sverige faktiskt hade en chans och inte hamnade bland de sista.

USCH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0