Bonussyskon!

Sen imorse kl. 09.30 har jag suttit med temaarbetet till min praktik för skolan, det börjar arta sig så nu har jag pausat en liten stund. Under pausen tillät jag mig att bläddra i nya numret av må bra och stannade häpen upp vid s.57, där på en halvsida står min bonussyster och poserar och det berättas att hon har en blogg. Vad skoj, tänker jag och undrar sedan varför jag blir förvånad, hon har alltid kunnat skriva, rita och har en massa skojiga tankar. Att jag inte visste det är kanske inte så konstigt, vi ses i stort sett aldrig och talar aldrig med varandra. Ända sedan vi var små så har hon mest figurerat i utkanten, detta pga hon bodde mestadels hos sin mor. Kanske hade barndomen tett sig annorlunda med henne hemma oftare för jag minns hennes besök som spännande, ljusa och fulla av skratt.  Nej Helena, nu får vi ta tag i släkten och försöka träffas lite oftare.

Nu ska jag fortsätta med temaarbetet så jag kan ha helg med sambon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0