hemma igen

då är det en vecka sen vi kom hem från Berlin och vårt bröllop. Och jo, det blev jättebra, fick ju gifta mig med världens goaste man, en helt otroligt karesmatisk präst vigde oss, solen tittade fram (det var typ den enda gången under de fem dagar vi var där), våra tre gäster kastade ris och var vackra. Det enda som inte känns bra är när jag fick en del av korten från min lillebror, jag ser ut som fan och kommer inte kunna visa korten för någon, och det är faktiskt sant även om jag är självkritisk. Min kära man som är min största fan tycker självklart att jag är jättefin och vacker men så känns det inte när jag ser bilderna. Men skit samma, nu är vi gifta och mycket lyckliga, och det är det viktigaste.


Kommentarer
Postat av: JabbaTheHut

Snygging.

2009-06-09 @ 05:07:03
URL: http://grillbiffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0