Åh vad trist

Nä ännu seg söndag, satte mig vad datorn för att skriva ett brev till föräldrarna till barnen jag har under praktiken om ca en vecka men fick ingen som helst inspiration. Skulle dessutom behöva kolla lite psalmer till vår lilla vigsel, som nu inte kommer bli i något kommunhus utan hos svenska kyran i Berlin,måste ju ha psalmer då men hittar inga inspirerande alls. Jag skulle ju vilja ha annat än psalmer men vet att man måste ha någon när man gifter sig i kyrkan och dessutom står jag ju inför problemet att det inte följer med någn som kan sjunga. Men det blir nog svinfint i slutändan, bara vi får säga Ja för det är ju därför vi gör det och inte för sångerna. Men Johanna, du kanske har någon psalm på lut som du tror skulle passa oss??

Mötena med sekten (viktväktarna) går i alla falla framåt, har i och för sig inte vägt mig mer än två gånger men i alla fall gått ner 3,8 kg på två veckor, jiiiipiiieeee.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad du är duktig! Jag skulle också behöva gå med i en sekt..



Jag ska kolla upp det där ;) Borde ju finnas NÅN iallafall. Puss!

2009-03-08 @ 17:34:34
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0