äntligen

...har jag hittat klänningen till mitt bröllop. Kanske inte vad jag tänkt riktigt men när jag provade den på var den underbar. Köpte den på tradera (helt ny) och tänkte jag skulle ha den i sommar men när den kom på förstod jag att denna skulle det bli, bara 171 kr inkl. frakt....underbart. Nu var jag bara tvungen att hitta en bh som inte stack upp ur uringningen, för uringad är den, jag och en vän åkte till stan och provade bh.ar till förbannelse men icke, det fanns ingen i min storlek. ja ja tänkte jag och åkte hem. Jag hade även köpt ett par shorts till min son men det visade sig att han inte kunde ha dem så ida åkte jag tillbaka till affären för att lämna dem, och helt plötsligt hänger där inte bara en, utan två, bh:ar som jag kom i...underbart igen. Nu börjar stressen över att hitta ngt att ha på sig lägga sig och jag kan nästan koppla av. Ringen ja, den hittade jag förra helgen. Tack till Sussi som stått ut med ring, klänning och bh letande uncer två helger men det gav resultat...puss gumman.

Nu är det bara en massa sk-t tentor kvar och det är sååååå trist, efter praktiken vill man verkligen inte gå tillbaka till skolan och skriva tentor, vet inte hur jag ska hitta inspirationen till det, har inte någon gång under hela tiden (ca 2 år) känt sånt motstånd till tenta och skola....tvi tvi, usch och blääää.

Sitter just nu och lyssnar på Kent´s "inte utan dina andetag" och känner mig ändå relativt harmonisk och håll i er nu.....faktiskt LYCKLIG och det händer inte så ofta. Men jag är välsignad med en sambo (blivande man) som gör mig hel.

Älskar dig Joacim!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0