Och alla snälla barn....

Sådär ja, nu har jag och Leena stått på loppis idag, allt blev sålt, trodde vi aldrig. Kanon en massa pengar plus. Helt otroligt att man kan tjäna pengar på sånt som man själv inte vill ha längre, sen gäller det ju att vara en bra försäljare och det är ju vi...Och många barn blev lyckliga ägare till en massa fina leksaker...

Jaha, den här dagen passerade inte utan olyckor den heller. Redan innan jag lämnat hemmet imorse hade gylfen gett med sig i mina favoritjeans (och nästan de enda jag kan ha nu) och inne på loppiset sprack de andra, vad ska man säga...livet är skönt.
Jag säger bara...fredag den 13:e släng dig i väggen, här händer det något varje dag. Ett I-lands problem.

*********************************************************************************************************************''''*********

Läraren kan öppna dörrar, men du måste gå in själv

- KINESISKT ORDSPRÅK -


Kommentarer
Postat av: Emma

Livet är fan inte lätt :)

2007-12-09 @ 21:03:13
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Johanna

Men gumman då... :( Men nu kan du ju köpa nya jeans för dina loppispengar (som om det inte finns andra hål att stoppa dom i)! Puss!

2007-12-09 @ 22:28:56
URL: http://sweetlittleme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0