så....

Nu råder äntligen julefrid...försöker att inte stressa upp mig så mycket i år och imorgon åker vi till mamma och slipper stöka här hemma med julmat osv...men idag har min sambos föräldrar varit här och ätit julmat och vi har bytt lite julklappar...säger bara...jag har sjukt underbara svärföräldrar, jag har haft sån tur...

och inte nog med att de är så himla lätta och underbara att vara med utan som grädde på moset fick min sambo och jag en herrgårdsweekend för två...helt otroligt, äntligen kan vi få åka iväg och bara vara vi en natt i alla fall...fast det är ju klart...jag brukar ju få halsfluss så fort jag lämnar länet...

Nu när alla har gått hem har jag hällt upp en grogg, gör fudge och kola och sen ska jag och sambon titta på film...om jag inte somnar först vill säga...är astrött.

Det sorgliga idag har varit att lilla Sheila har åkt hem, kommer sakna dig hur mycket som helst gumman....våra härliga långpromenader, dina buffningar när du vill att jag ska gå upp, dina snälla ögon när du vill ligga i soffa som du tar upp 60%...men vi träffas säkert snart igen...


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart ni ses igen ;) Men vilken tjockis Sheila blivit på en vecka :D haha.

2007-12-23 @ 23:18:52
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0