Tenta..

Okej...då har frågan åter vaknat, efter dagar av lite lagom smågnagande ångest. Frågan om nästa tenta...herregud säger folk, du har ju skrivit massor...men problemet är att jag alltid vill ligga, inte bara ett steg, utan sjutusen steg före så att jag slipper känna pressen. Men de sista dagarna har fyllts av en son som har ont och grinar, så mamma har trösta, gett alvedon, pysslat lite och titta på film. Får väl trösta mig med att jag inne på sjukhuset hann med att gå igenom lite skolböcker under väntan samt att jag har nästa vecka med bara mig själv (lite Sandra) och tentan...jag tar det då.

Min kära vän Sandra har messat idag om tentan efter det och tror på någotvis att min hjärna är fylld av bra och intelligenta svar...men jag låter henne leva i tron om att jag är himla bra...vi har ju trots allt en egen klubb för inbördes beundran...kram på dig gumman...

Idag har jag lyckats skrapa ihop hela 16017 steg (det är bra att vara hundvakt)...känns skönt.
Igår var det inte lika bra knappa 9000 steg och dagen innan den var jag på sjukhuset och gick fasiken inte mycket alls men i måndag och i lördags gick jag 14000 respektive 15000 steg....pust och stön vad man går egentligen utan att tänka på det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0