Älskar våren

Trots att sömnen inte infann sig förrän kl 04 imorse så var jag uppe kl 10. I och för sig min fars förtjänst som ville ut och gå. Så jag upp r sängen, masade upp sambon och vi gav oss iväg med in far i spetsen till åsby för att åta varsin räkmacka. jättegott. Och sååå härligt väder, jag bara njöt, varmt och med solen i ögonen. En lång promenad blev det, över 10000 steg. Och hela ängar av vitsippor kantade promenaden. Sedan hem och baka (dottern fyller 10 imorgon). Förberett med ballonger och dylikt för lite kalas imorgon kväll för att slippa stressa efter skolan imorgon. Dottern är ikväll hos sin far så imorgon får jag hem min stora tjej för lite presenter och kalasande.

För att hälsa våren gjorde vi grillspett med korv, svamp, paprika, rödlök och bacon och grillade. Hanna och Johanna kom med lite olika geggor till...mycket gott blev det och vi satt ute till halv åtta. Så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0