Bilar

Idag har jag spenderat min dyrbara tid med min pappa (som iof är värd den), vi har tittat på och provkört en bil, tittat på flera miljoner bilar (känns det som) på internet, hämtat en tv, ätit ärtsoppa och druckit kaffe. Inte nog med det, sen följde min sambo med samma man och tittade på ännu en bil samt tittade på ännu fler på internet och bokade upp morgonens kväll med min far för att titta på....just det...bilar...vad ska man säga, kanske låt dem hållas. Men jag är ändå glad att min pappa är just min pappa och att min sambo är just min sambo och att min pappa och min sambo kommer så bra överens så att jag inte ens behöver vara med och leka med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0