Men jag brukar aldrig...

Men hallå, vaknade igår morse och var snorig och idag är jag genomförkyld, det brukar ju aldrig jag vara (peppar peppar). Trots detta har jag varit ute och gått med min far, nästan 9000 steg kom vi upp i, lotsat densamme till beijer för köp av en bräda som var så ful så han fick den gratis. Han kompenserade dem genom att köpa ett rollerset, hihi. Var sedan till bror för en fika som far och jag fick fixa själv eftersom bror spelade och var tvungen att köra klart banan. Åkte hem till sambon och sov på soffan för snoret stod ända upp i ögonlocken. Sitter nu och skriver, fortfarande asförkyld och med huvudvärk som inte går över med alvedon, kanske ska ta mig en grogg istället. Lagar mat, hasselbackspotatis och kyckling och väntar på att Hanna ska komma så vi kan kolla vår resa...tjohoo. Blir nog Turkiet i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0