Ärligt talat

Nu har jag varit så där härligt seriöst ärligt igen...hm, tror ju knappast att personen ifråga som denna gång fick höra sanningen tyckte det var särskilt härligt...men ibland behöver man vakna upp, någon som knäpper med fingrarna, klappar i händerna, skriker hysteriskt i ditt öra eller ger dig en smäll på käften. Jag har vandrat omkring här och trott att jag kan frälsa hela världen och få alla att må bra bara av att klappa dem lite på kinden men ibland får det vara nog.

Utöver att vara en "reality-wake-up" för somliga så har dagen varit härligt avslappnad. Efter att mina ynglingar tassat iväg till skolan vid åtta, kröp jag ner i sängen med min frukost och mös framför nyhetsmorgon, klappade min halvsovande sambo på huvudet och störde honom med lagom mycket prat så han inte kunde sova efter sitt nattskift. Vid elva tyckte Sandra att det var dags för kaffe och lite tenta, jag tog min dator och for iväg i vår racersaab. Med mig hade jag en halvgammal pastasallad som Sandra och jag satte i oss med faslig fart, hällde upp kaffe och slog på våra datorer. Och sen...ja, vi försökte verka lite seriösa och tittade lite halvintresserat på våra tentor som ska in imorgon...men vi tyckte de var färdiga så vi surfade lite och fixade lite med våra bloggar. Efter lagom mycket slapptid (och en hel del kaffe) hos Sandra åkte jag hem och gjorde kvällsmat till familjen, skickade iväg äldsta på innebandyträning och själv tog jag mig till step up/bodypump träningen. Härligt svettigt och sjukt roligt, enda problemet är nu hur jag ska kunna gå imorgon eftersom jag redan hade asont i mina ben efter boxen igår, kan man ligga i sängen en hel dag och skylla på träningsvärk...kommer man undan med det? 

Kommentarer
Postat av: sandra

kommer du fan inte undan med :p

2008-01-18 @ 07:47:12
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: ässet

bara du inte ger mig en smäll på käften...

2008-01-18 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0