barnbidrag

tjohoo...idag började livet igen när barnbidraget rasade in på kontot, nu kan vi köpa mat, schampo och tvättmedel...härligt.
annars har jag lyckats idag igen...att skaffa mig en utgift alltså, jag tappade min mobil i backen och givetvis ville den nu inte fungera som en normal mobil. För det första så ramlade hela fronten av med tillhörande knappsats och så blev halva displayen svart. Det som var värst var ju att det som blev svart hamnade över mitt och Sandras ansikten som ,var bakgrundsbilden, mycket passande tyckte min sambo och fnissade. Mina kära klasskompisar stod på helspänn och väntade på att jag skulle börja gapa och skrika eller kanske brista ut i hysterisk gråt, men vet ni vad, idag orkade jag inte med såna känslosvallningar, så jag stod lugnt där och försökte mecka ihop den, vilket självklart inte gick. När jag kom hem överlämnade jag den i min sambos trygga omvårdnad och stal hans x-mobil så länge medan den andra lagas, för klara sig utan mobil...det går ju bara inte...eller?

Kommentarer
Postat av: sandra

hur ska jag nu klara mig hela helgen? :(

2008-01-18 @ 20:17:58
URL: http://ettkilominus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0