biscuit

Idag var biscuit i högform, först ett par konstiga kommentarer vid föreläsningen...som t.ex. när läraren visade hur många % som tyckte ngt speciellt...biscuit - jag får inte talen att gå ihop....(hm, okej hon hade rätt, det var fel på 1 % för att det skulle bli 100% men det var helt oväsentligt i sammanhanget) samt att hon fällde någon mer kommentar som jag har förträngt, har slutat att minnas allt dumt som kommer ut ur munnen på henne...

..senare...

...på seminarium...grupparbete och listning av prioriteringar inom det aktuella ämnet...en grupp tog upp något som redan nämnts i tidigare sammanhang och läraren frågade varför vi nämnde det hela tiden...
Biscuit - för att jag sa det tidigare idag på föreläsningen..
annan student - nej, det sa vi tidigare i måndags...

oj.oj...är var bara biscuit tvungen att börja en enorm diskussion om vem som sagt det först, till slut sa jag...- det är väl inget att disskutera nu i alla fall...
...gissa om jag fick evil eye resten av eftermiddagen...men oj vad skönt det var att få tyst på henne...jag vet, jag vet, elakt men jag kunde inte hålla mig...fanns andra väsentligare ämnen att tala om...

...ännu senare...

...fick vi veta att hon bytt inriktning till samma som jag och ett par klasskompisar till men förhoppningsvis läser hn annat ämne i höst så vi kommer undan denna gång...det är ju bara så...att man går inte ihop med alla människor och jag skulle nog få ett bryt av att vara i samma grupp i en termin-tre år...


Kommentarer
Postat av: sandra

men plyschis; fyra inlägg på raken utan prickar.
vad gör du?!? :p
och jag har namngett henne till kakan - rätt å slätt.
kan ju inte stava.

2008-01-11 @ 19:32:06
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: Anna

jag kollade stavningen och när det gäller prickarna tänkte jag göra dig nöjd...puss

2008-01-11 @ 21:34:50
URL: http://plyschmjukis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0