Då så...

Nu är det nytt år igen...och alla andra bloggar det, så jag känner pressen att jag oxå måste skriva något. Men än så länge har jag inte så mycket att säga om det nya året, förkylning och snö är det som kommit än så länge. 2007 firades av hemma hos Satu och Marko med helt underbar mat av kockan Satu, helt underbart gott, sen fick vi tjejer spö av killarna i TP och jag är en dålig förlorare så jag säger bara....fasiken vilka lätta frågor de fick. Ungarna sprang runt och frågade ungefär varannan minut när klockan skulle bli tolv och vi skulle gå ut. Så var det dags då, efter god mat, god alkohol och godis, att stiga ut i snöfallet för att ooa och aaahha alla raketer. Ja, och så var det året över.
Under 2007 fattade jag beslutet att läsa till lärare (efter två års funderingar), fick en massa underbara nya klasskompisar som jag aldrig skulle vilja vara utan. Tänk vad ödet faktiskt är snällt ibland. Avslutade dock skolåret med ett U på tentan och det var inte lika skoj men det tar jag nästa gång.

För 2008 finns inte många planer, känner inte att jag behöver några löften att hålla, fullt upp med skolarbete framför mig att koncentrera mig på. Och jag tycker mest det är ett I-lands problem det här med löften om att äta sundare och träna mera....

Detta till trots var jag ute en timme och gick på självaste nyårsafton innan vi skulle iväg och idag har jag och min dotter gått en timme till...i snöyran, men det är ju desto skönare när man kommer hem.

Nej, nu ska jag rätta klart exan, sen är det kväller...igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0