Räkmackor eller inte...

En del människor glider genom livet på en räkmacka, ni vet, en sån med massor av god majonäs, tonvis med räkor, ägg och en citronklyfta...
Gud ska veta att jag själv glider runt på änden av en Skogaholmslimpa, ni vet en sån där torr som blir lämnad kvar sist i påsen eftersom ingen vill ha den...det är min räkmacka det...
Jag skulle bli glad om jag fick en ägghalva och kanske två räkor i alla fall, men icke, räkmacksmänniskorna ska ha allt själva och ändå åka snålskjuts på min också... vara med på min bit, bara nagga lite i kanten liksom...
Men jag kan tala om att min lilla limpkant är snart slut...undrar vem de ska smaska på då....

Kommentarer
Postat av: sandra

smaska på sen..? formfranskan kanske ;)

2008-01-10 @ 20:15:07
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: Emma

Du är en gobit ;)

2008-01-10 @ 20:43:19
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0