och imorgon

Imorgon börjar jag först 14.15 (åker hemifrån 14) och innan dess ska jag hinna:

- baka två tårtbottnar
- göra en jättemaräng
- städa toaletterna
- dammsuga färdigt
- göra ett läkarbesök
- lunch till ungarna (fusk med färdiga plättar)

och sen jobbar jag till 21.15. Allt detta för att på midsommar afton slippa hålla på. På midsommaraftons eftermiddag kommer:

- Sandra (bästa tjejen, fyller förövrigt år på söndag), Per, Alis och Odin
- Leena, Mattias, Wilma och Liam
- Satu och Marko 
- Pappa

Det blir grilla, kanske lite spela och en massa prat. Antar att jag efter mitt schema kommer att somna efter en cider.

- och vid 13 kommer svärmor och svärfar för att fira mitt bonusbarns 12-årsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0