Sommarjobb

Jaha, nu har det gått två veckor på mitt nya sommarbjobb hos OKQ8 och det är jätteskoj. Mycket folk men det gillar jag, älskar kundkontakten och när tempot är högt. Sen att man ibland får städa kundtoaletten, som ett par av mina turer har varit nerbajsad, är sånt man får ta, på med hårdhandskarna och skrubba bara. Har redan fått jobba fyra dagar extra mot vad jag skulle gjort, jätteskoj. Har jobbat helgen med en till ny tjej och det kanske inte är det smartaste att sätta två rookie på ett pass men det har gått bra, min arbetskamrat har gått sin första vecka och är fortfarande lite ovan och prioriterar helt sjukt emellanåt men det ordnar sig det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0