idag

har annars varit en relativt bra dag med tanke på att skolan var astrist och att nästan döden vore att föredra före den just nu, å andra sidan fick jag resa med min sandra. Men jag förstår inte vad du menar sandra, med att du önskar att varje dag vore som med mig...i alla fall lite grann...!!
antyder du att jag är lite jobbig ibland..hm, jag kan förstå dig. jag har varit tvär sen Tvären började och nu verkar jag ha fått problem med min kära svensklärare. funderar allvarligt på att byta inriktning om det är henne vi ska ha nästa termin. tänk bara vad missnöjd med mig (om det går att bli mer missnöjd än vad hon är) hon skulle bli om hon såg hur mycket fel jag gör i bloggen. tss...kärring...

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem har du i Sv?

2008-03-11 @ 10:21:10
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: sandra

men inte menade jag så!
förtydligande; önskar att alla dagar vore med dig. men det är dom ju tyvärr inte så jag får önska att de flesta kunde vara med dig.
ju.

2008-03-11 @ 19:13:45
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0