lördag...gräsänka

Det var meningen att jag skulle gå upp och åka för att träna box när klockan ringde men jag bestämde mig för att ligga kvar. När jag låg där i halvdvala och försökte ingnorera att jag hade kväljningar och helst ville kräkas så ringer min bror och vill att vi åker till stan. Hm, efter att han mutat mig med att bjuda på fika så följde jag med. Knatade runt i diverse sport och data affärer med honom. Men det var trevligt, alltid trevligt med bror. Nu har jag just kommit hem från honom och hans sambo som bjudit på varma mackor till melodifestivalen...nice...tack så mycket.

Men min avslappnade dag på soffan som gräsänka blev inte av. Ska försöka igen imorgon, sambon kommer hem 16 så innan ska jag hinna skriva lite till skolan, titta på film och slappa. Sen blir det hockey och film med sambon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0