Påsk...

Hm, kvällen har varit ganska lugn, varti och tränat lite box och slagit som en galning på mitsarna, sen hem och titta på Brynäs - Vik vilken tyvärr Vik förlorade men gjorde en bra match ändå. Nu sitter min sambo och hans kära arbetskamrat och tittar på fotboll också men det blev lite för mycket sport på en kväll så jag har kollat så allt är i ordning för morgondagen samt ängnat mig åt lite påskpyssel (det var faktiskt riktigt trevligt). Har messat lilla Sandra för hon är så nervös men inte fått något svar, kanske har hon dukat under av böckernas tyngd och ligger med näsa i vädret och sover redan. Det värsta med morgondagen är faktiskt inte tentan utan att jag måste gå upp så förbannat tidigt, men, men, vill man bli lågstadierlärare är det bara att skriva provet och sen...hem till hemmets lugna vrå och mysa lite med sambon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0