Precis...

...när jag trodde att jag kunde pusta ut efter en salstenta på 4 timmar och 15 minuter. Men nej, min man lämnade besked att de går ner från fyrskift till treskift och skillnaden i lönekuvertet blir ca. - 2000 kr och för oss som vänder på kronorna i mitten av månaden är det en himla massa pengar. Sen gick mina byxor sönder (ännu ett par) men inte så stort hål den här gången, kanske går att dölja tills nästa del spricker och sen hade storebror köpt present till vår lillebror utan mig så jag var tvungen att snabbt inhandla något samt inte ha någon att dela kostnaden med. Men man älskar ju sina bröder så det får kosta lite en gång om året. Nu sitter jag här efter att ha gråtit över min mans jobb och täänker blanda mig en grogg. Har gjort påskägg till min man, min storebror och min far för jag är en sn himla omtänksam människa som sätter mig själv i sista rummet. Puss i påsk alla min älskade vänner!!


bilden hämtad från: http://drf.teflonminne.se/wp-content/uploads/2007/11/kycklingar.jpg

Var på åsby och köpte presenten till min lillebror och då hade de såna här härligt gulliga söta äkta kycklingar som pep runt i en bur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0