Reningsverk

Ja, nu har jag också gjort det, varit på studiebesök på reningsverket. Det var intressant, skojigt och visst luktade det men inte så farligt. Vädret var underbart när vi gick mellan bajsbassängerna på jakt efter äckliga rester från människorna. Så värst mycket susk såg vi inte, men det är fantastiskt vad mycket folk spolar ner, vår guide berättade om både kalsonger, trosor, strumpbyxor och mobiler till vanligare typ bindor och topz. Trodde faktiskt inte folk spolade ner såna saker, hm, kanske alla inte är så medvetna om vad de stoppar i toan.

Var sedan till ikea med min sambo och åt och handlade lite på willys. Dagen toppades av ett möte med Sandra i min soffa, alltid skojigt att snacka lite skit med henne. För att avrunda dagen tänkte jag träna lite step och body pump men icke. Då hände det som vanligtvis inte händer andra normala människor så himla ofta men som blivit lite av vår vardag...bilen startar inte och denna gång är det troligtvis bensinpumpen...ja, ja, jag slapp undan träningen men med tanke på vad en ny bränslepump kostar (fr 400-1600 kr vid gör-det-själv-jobb) så hade jag hellre tränat och haft en hel bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0