Då så

Nu har jag bestämt mig för att rena min kropp på slaggprodukter och gifter. har idag påbörjat en vitaminfasta för att bli en piggare och renare människa (säger de som vet), vi får väl se om det hjälper. Men värt att prova för att må lite bättre.

Annars blir veckan relativt hektisk med praktik hela dagarna och arbete på macken på kvällarna. på lunchrasterna ska jag försöka klämma in lite tid för tankar runt pm1 men oftast blir det inte riktigt som jag tänkt mig. det som är väldigt skoj är i alla fall att älskade Sandra finns på samma partnerskola och min söta bonusson, fast jag ser dem bara skymta förbi ibland men det räcker för att ett litet leende ska sprida sig i mitt ansikte.

imorgon kommer alla galna ungar hem, ska bli helt underbart skönt att se dem igen, känns som en evighet sedan fast det bara var den gammla vanliga veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0