Färdig

Äntligen färdig med wordloggen, blev nog bra den också. Salstenta på fredag i phonetics, hm, har nog memorerat alla instuderingsfrågona och phonetic alfabetet nu. Stått på bandet på gymmet och gått och gått och läst och läst, de övriga personerna där tror nog att jag är tokig (vilket i och för sig stämmer) som står och gör massor med konstiga miner och formar munnen och ibland till och med låter. Men jag hittade ett sätt att kombinera träning och pluggning och det har funkat fin fint. Tror att man tömmer huvudet på allt övrigt när man tränar och att det nya då fastnar mycket bättre, med tanke på att bara efter den första dagen så satt det relativt bra. men jag fortsätter ända till torsdag kväll med pluggningen. Förutom onsdag, då ska jag till Stockholm och träfa moster som jag inte träffat på massor med år.

Jaha, så ringe de från jobbet nu, hm, ska jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0