Gympaskor och sportbh!

Hm, var en sväng idag och tittade på träningsskor och sportbh. När det gäller träningsskor så skulle jag behöva ett par som funkade för jogging, promenader, step och box. Men då måste man köpa två par eller vet någon där ute några skor som funkar för allt det här??? När jag köper skor är det alltid som att köpa grisen i säcken då jag nästan alltid får problem med skavsår och blåsor. Sista paret jag köpt var för vardag och promenader, ett par ECCO, skitsnygga (faktiskt, de har många snygga modeller), de har hållt i snart fyra år men nu har hela utsidan spruckit från tå till häl, de har varit de bästa skor jag någonsin haft, från första gången jag satte fötterna i skorna så har jag inte haft några problem alls med blåsor och sår. De skor jag har haft till step och box har ca 11 år på nacken, jag köpte dem när min dotter föddes och har inte användt dem förrän de sista två åren men nu är de också slut. Blir helt paj i knäna när jag tränar med dem.
Men det räckte med att ta en titt på väggen av skor inne i sportbutikerna så orkade jag liksom inte prova några alls, tänk om det bara kunde vara ett par som hoppar fram och säger att de funkar.

Sedan gick jag över till avdelningen för sportbhar. Här blev det också stora problem, verkar inte finnas någon som passar en person med stor kupa. Efter många om och men hittade jag en men då hade orken för att prova den också tagit slut.

Allt resulterade i att jag åkte hem utan både bh och skor i bagaget, sur för att jag kommer att fortsätta ha ont när jag tränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0