På tal om skolan

Jo, just det, på tal om skolan så är ny gruppen mycket bättre än förra, kurserna är ganska okej förutom att vi fick Birgitta igen efter att på utvärderingen förra terminen talat om att hon är totalt inkompetent som lärare (i alla fall för vuxna), ja se där vad de tänker på vad vi studenter säger på utvärderingen. Birgitta tycker inte att hon kan lära oss något, det är vi som ska lära oss (förvisso en poäng) men det hjälper ju om läraren säger något, i alla fall något litet som faktiskt går att arbeta med. Men nej, hon står där och vet faktiskt och helt ärligt inte vad vi ska göra, vi minns aldrig vad vi gjort på hennes lektioner eftersom hon aldrig gör något smo kan vara bra att minnas. Kanske ska också en lärare kunna använda samma mail och kontaktsystem som det krävs av oss studenter, vi kan inte få någon som helst information av henne via det nät som är uppbyggt för att förenkla kontakten mellan studenter och lärare. Hon vet inte heller hur hon ska rapportera betyg och framför allt inte hur man får elever att respekter de beslut hon tar utan viker sig varje gång om någon säger något annat.

Nej saknar tiden innan inriktingen med lärare som faktiskt vet vad de talar om. Och jag saknar Emma och Johanna från samma tid. Sandra har jag fått med mig hela vägen hitills, lyckos mig, skulle aldrig vilja vara utan dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är duktiga! :)

Och första terminen var vi en underbar grupp :D

2009-02-08 @ 14:21:00
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: sandra

älskade anna. vi kan väl slå något hårt i huvudet på brittan samtidigt. typ.

i övrigt så är jag nog bara hemma imorgon om du får tråkigt. puss på dig

2009-02-08 @ 18:05:08
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag saknar också den tiden.. Och ER!! Puss!

2009-02-12 @ 15:27:31
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0