viktväktarna och vigsel

jaha, i onsdags var jag och vägde in mig, vad vikten var tänker jag dock hålla för mig själv, jag kan däremot avslöja att fjädrar och diverse innehåll i vågen höll på att hoppa ur då jag klev på. Men nu ska det bli ändring, jag ska ner i vikt den här gången. Jag tror på viktväktarnas metod, det är den enda som funkat på mig av alla de metoder jag testat, dyrt javisst, men det kanske är värt det om jag mår bättre. Ja och sen ska jag ju gifta mig i maj, har i och för sig ingen vit klänning jag måste komma i då vi valt att gifta oss borgeligt och sedan resa bort direkt men det är ju alltid trevligt att känna sig snygg på sin stora dag och någon annan fin klänning vill jag ju ha, typ 50-tal. Det som jag kommer sakna med en sån här enkel vigsel är att ingen sjunger de sånger vi velat ha, Kents "Utan dina andetag", "Aldrig ska jag sluta älska dig", "Av längtan till dig" och Nickelbacks "Never gonna be alone". Men alternativen tryter med kassan och det viktigaste för oss är att säga JA till varandra och hur romantiskt är det inte att resa till Berlin i maj. Jag älskar dig Joacim.

Återkommer med hur det går och säger till när de inte längre behöver byta vågen efter mina invägningar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Anna! Vilken fin blogg du har:) Jag visste inte att du har en blogg.

Härligt att ni snart ska gifta er! Ni är så gulliga tillsammans så det gör ni rätt i:)

Ha det så fint i helgen och hälsa Joacim och barnen. Jag hälsar snart på dig här igen:)

Kram från syster yster

2009-02-21 @ 08:25:33
URL: http://tantensblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan stå utanför och sjunga för er när ni kommer ut! ;) Puss!

2009-02-21 @ 22:14:26
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0